poniedziałek, 21 września 2009

Test Windows 7 pl wersja 7600

Jako ,że ostatnio miałem zbyt dużo czasu..... postanowiłem w końcu pozbyć się visty z mojego biednego laptopa :D . Ściągnołem sobie z MSDNA language pack'a no i oczywiście windowsa 7 Pro . Wyjebałem viste bo już za bardzo syfiła mi kompa , chciałem zobaczyć czy naprawdę jest taka różnica pomiędzy 7 a tym szajsem no i ... jest. Muszę powiedzieć , że siódemka zapierdala na moim "sprzęcie " . Mam laptopa : 1.7 Ghz dual core , 2 Gb ram , HDD 250 5400 rp , zintegrowana grafa a nowy produkt mikrociągu chodzi tak jak świeżo zainstalowany windows xp. Sam fakt ,że system uruchamia mi się dwa razy szybciej niż vista mówi za siebie :d Oto krótki filmik :
Filmik można , także obejrzeć na zajebistym youtube : http://www.youtube.com/watch?v=2FhodwZh-uE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz